ponedeljek, 9. januar 2012

Trikotniki

Končno vam lahko pokažem svoj prvi komplet trikotnikov - ogrlico in uhane. Uporabila sem enake barve, kot pred časom, ko sem naredila svojo prvo zapestnico iz delica perlic. Tudi vzorci so preprosti in nekako pašejo k zapestnici. Najprej sem naredila uhane. Na eni strani trikotnika prevladuje svetlo modri odtenek, na drugi pa kristalno srebrni.

Tudi na ogrlici se menjata dve različni strani, glede na to kateri odtenek vam je ljubši.
Pa še pogled od blizu.
Glede na barve je nakit primeren tako za letni kot zimski čas (modrina morja in neba poleti ali zimska belina in modro nebo). Kakor je komu všeč. Jaz se bolj nagibam k poletju!

5 komentarjev:

  1. ma ti prav "razturaš" s temi perlicami ;) Pridna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. No poglej no, sedaj si se zakopala v perlice :)).
    Zelo lep kompletek . Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po invaziji čestitk prav paše, da malo "prešaltaš" na kaj drugega. So me pa te perlice čisto prevzele.

      Izbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...