sobota, 28. januar 2012

Še en trikotnik

Priznam, da me je tole šivanje z delica perlicami kar obsedlo. Tokrat sem naredila trikotnik z vzorcem, ki sem ga našla na spletu. Od prejšnjega se razlikuje po tem, da je enoplasten in malenkost večji. Uporabila sem tri barve in sicer hematit, turkiz in svetlo modro.
Po dolgem času pa sem tisto mašnico, ki smo jo izdelali na delavnici pri Alenki, spremenila v prstan. Zašila sem obroček iz perlic in nanj prišila mašnico.

4 komentarji:

  1. Tvoja obsedenost je naravnost krasna, super ti gre tole od rok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično ti gre od rok, tako obesek kot prstan sta krasna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super narejen trikotnik. Izbrala si super barve!! Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...