torek, 19. junij 2012

Baby boom - drugič

Danes vam pokažem baby dodatke, ki sem jih naredila te dni. Najprej so tu slinčki:


pa plenički:
in steklenički:
Voščilnic namenoma nisem preveč okraševala, da ne bi izpadle kiči miči. Take preproste so mi bolj všeč. V bistvu so mi tako všeč, da bom sigurno naredila še kak kos.

pa pa
Janja

9 komentarjev:

  1. ooo kako lepi izdelki in prav vse kar potrebuje dojenček na začetku :-))
    Zelo zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Superca, vse variante so prekrasne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so všeč tele tvoje kreacije, sploh slinčki so res srčkani. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. joj prečudovito, me je vse pritegnilo... se vidi, da bom spet babi.. :) krasno ustvarjanje še naprej, topel pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
  5. Čisto vse so take za vzdihovanje. Slinčki pa sploh.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo cortkano! Slinčki vodijo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...