petek, 15. junij 2012

Poročni voščilnici

Zadnje dneve bi si želela, da ima dan vsaj 25 ur. Čas mi tako hitro mineva, da mi za ustvarjanje ostane zelo zelo malo časa. Ampak kljub temu, vsake toliko časa nastane nekaj novega. Tokrat sem morala narediti dve poročni voščilnici.
Pri prvi sem uporabila:
  • poročne štampiljke (Viva),
  • Copici (Iced Grey 1 in 5, Buttercup ...), Promarkerji (Sunkissed Pink, Red),
  • kovinske šablone (Spellbinders Nestabilities - Parisian Accents, Spellbinders Nestabilities - Lacey, rožice Memory box, vejica Marriane Design),
  • štanci Martha Stewart - Hearts in Cart'us - Hearts,
  • Distress Ink Pad (Aged Mahogany) za senčenje,
  • Glimmer Mist (Pearl),
  • nalepka prstan, polperle, kristalčki,
  • čipkasta rozeta.
 V notranjost sem prilepila verz. Trakci pa so namenjeni temu, da se tja zatakne denar.

Druga voščilnica je malenkost bolj preprosta.
Pri tej sem uporabila:
  • štampiljko poročne torte (Whiff of Joy),
  • Copici (Iced Grey 5, Emerald Green, Milky White, Buttercup..), Promarkerje (Sunkissed Pink, Red)
  • kovinske šablone (Marriane Design - Hearts, Nellie's Choice - kvadrat),
  • Distress Ink Pad (Aged Mahogany),
  • Glimmer Mist (Pearl),
  • svilen trak (bež), 
  • nalepka prstana,
  • vrtnice Rayher.
 Tudi pri tej sem v notranjost prilepila verz.

Jaz sem z izdelkoma zadovoljna, sploh glede na dejstvo, da sem morala voščilnici narediti v enem dnevu.
Pa pa, do naslednjič

Janja


2 komentarja:

  1. Uau krasni sta, sploh prva mi je padla v oči. Glede časa pa te čisto razumem, za ustvarjanje pa ga je vedno itak vedno premalo. LP

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...