torek, 26. junij 2012

Še dve zapestnici

V zadnjem času se mi spet nekaj nakitka. Nakita, ki bi ga rada naredila je še veliko. Trenutno pa še vedno ostajam pri zapestnicah. Tudi danes imam dve. Obe sta nastali na podlagi slik, brez načrtov, pa mislim, da sta mi kljub temu uspeli.

Najprej nežna lila prozorna varianta. Uporabila sem prozorne kvadratke 3,5 mm z belo notranjostjo in navadne steklene perlice 2,2 mm (motno lila barve). O načinu šivanja ne bi, ker sem improvizirala. Je pa sama izdelava zelo preprosta in nezamudna.


Druga zapestnica je pravo nasprotje - v črno/rdeči kombinaciji. Uporabila sem rdeče perle renesansa 6 mm in  4 mm, ter črne perlice 2,6 mm. Tudi ta ni zahtevna za izdelavo in na roko zelo lepo paše.

Hvala za obisk. Vesela bom vaših komentarjev!

Janja

1 komentar:

  1. Tale v črno rdeči kombinaciji je danes zmagovalka. Prav kraljevo mi deluje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...