ponedeljek, 25. junij 2012

zapestnici s kockicami - peyote

Pred časom sem našla načrt za izdelavo zapestnice s kockami v Peyote tehniki. Ker se na mojih kockicah že nabira prah, je bil načrt več kot dobrodošel. Izdelava je čisto preprosta. Sicer bi bilo lepše, ko bi uporabila Miyuki perlice in kockice,  a je bilo treba porabiti klasične perlice. Zato izdelava ni ravno vizuelno brezhibna, ker perlice niso vse enake. Ampak mislim, da sta zapestnici kljub temu lepi in nosljivi.
Pri izdelavi sem uporabila perlice 2,0 mm (bele), 2,2 mm (jabolčno zelene) in kockice 3,5 mm (roza in svetlo modre). Šivala sem z laksom 0,20 mm v klasični peyote tehniki.
Baje so široke in čimbolj bogate zapestnice letošnji modni hit!? Jaz sem tokrat izbrala bolj nežne barve, ker ju bom po vsej verjetnosti podarila dvema  najstnicama za zahvalo.
Hvala, ker spremljate moj blog.

Janja

6 komentarjev:

  1. Lepe so! Pa kar dve sta nastali! Zelo delovna si:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi in nežnih pastelnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežni zadevici, ki se lepo podata h kakšnim poletnim majčkam in popestrita garderobo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti,nežni.Prejemnici bosta zagotovo veseli :) .


    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako luštnih zapestnic bosta zagotovo zelo veseli. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. uau pa zelo lepe barve si izbrala. Čudovite so! LP

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...