torek, 5. februar 2013

Abraham

Danes je srečall Abrahama moj bivši sodelavec. 50 let in Abraham!?  Včasih je bil Abraham sinonim za nekoga, ki je dočakal lepo starost in je bil tik pred penzijo. Današnji Abraham pa je v najboljših letih, pred seboj pa ima še najmanj 10 do 15 let delovne dobe. Mislim, da bi Abrahama lahko zato komot prestavili za kakih 10 let.

Za sodelavca sem izdelala preprosto voščilnico - kot je preprost sam. Izbrala sem vinski motiv (štampiljka od Inkadinkado)  in rjave odtenke. Malo sem se poigrala z odtisi reliefov.

V spodnji konec sem odtisnila še lepo misel (štampiljka iz seta Misli od Vladuške) in prilepila 50-ko.
Na koncu mi je bila voščilnica zelo všeč - taka preprosta brez dodatnega okraševanja.

10 komentarjev:

  1. Kar si zapisala bo kar držalo, je pa voščilnica zelo lepa in prav nič simpl-na njej kar dogaja-super je. Abrahamoec je bo zeloooo vesel.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz mislim, da bi morali abrahama srečati ob penziji :-))
    Zelo zelo lepo voščilnico si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super lepa moška voščilnica in ja glede abrahama pa se kr strinja, mi bomo itak delali do smrti. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je ta starinski pridih.
    Lepo se imej! xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si tole skombinirala. Meni je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...