torek, 26. februar 2013

Dobrodelnost

Že drugič sem se priključila dobrodelni izdelavi pregrinjala oz. prta (še nisem prepričana, kaj točno bo nastalo) iz heksagonov. Ker se heksagoni šivajo ročno, sem se odločila, da tudi jaz zašijem svojo "rožico" in tako prispevam svoj delež. Šivanje mi gre kar dobro od rok, tako da je bila rožica zašita že v enem večeru.

Pregrinjalo oziroma prt se bo poklonil Etnografskemu muzeju iz Ljubljane, kot spomin na vse, ki so bili včasih zaposleni v Tekstilindusu Kranj. Zdaj pa je vse propadlo.

6 komentarjev:

  1. Super ideja in lepo, da si se pridružila akciji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za pridružitev k akciji...rožica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw super rožica in ja mislim, da vsi vemo kako obvladaš šivanko! lp

    OdgovoriIzbriši
  4. U, kako lepa rožica! Dobro obvladaš šivanko :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti gre tole od rok!
    Krasna rožica :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Pohvalno za gesto in izdelava je vrhunska,
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...