ponedeljek, 11. februar 2013

Me to you - Spring bouquet

Še ena voščilnica iz vrst tri shutter card. Tokratni motiv je čisto spomladanski - rožice, metuljčki... oranžna barva pa daje voščilnici potrebno energijo. Zaradi tega se mi zdi topla.
Pri izdelavi voščilnice sem uporabila:
  • štampiljko Me to you Spring Bouquet,
  • Copice, s katerimi je pobarvan odtis,
  • embosirne mapce (Butterflies in Flowers and Dots),
  • papirčke iz Hoferja,
  • kovinsko šablono Spellbinders Nestabilities Petite Scalloped Ovales Large,
  • kovinsko robno šablono X'cut Lace,
  • Distress Ink (Spiced Marmelade),
  • štampiljko Vse najboljše od Mavelu.com,
  • 3d obojestransko lepljive blazinice.
Medvedek je šel že na pot, da nekomu polepša dan.


6 komentarjev:

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...