ponedeljek, 4. februar 2013

Tri shutter baby card

Tokrat sem spet ustvarjala tri shutter voščilnice (ne vem pravega slovenskega izraza, zato se opravičujem ker pišem v angleškem jeziku). Oblika teh voščilnic mi je zelo všeč, in možnost kombiniranja različnih kombinacij papirja. Ker sta mi prejšnji voščilnici ob rojstvu že ušli, je bilo treba narediti novi.
Za osnovo sem izbrala tradicionalni barvi - modro in roza. Odtisek sem našla na internetu, ga sprintala in pobarvala s Copici. Nato sem se poigrala s Hoferjevim papirjem. Uporabila sem še kovinsko šablono Joy Crafts in izrezke nanizala na trak, ter na robove prilepila Spellbinders Shapeabilities - Parisian Accents.
Tale bo za novorojenega fantka:


Ta pa za novorojeno punčko:

Tri shutter voščilnice zelo rada izdelujem, ker so razmeroma enostavne in omogočajo veliko različnih kombinacij.

6 komentarjev:

  1. Joj kako je srčkan motiv in tele vrste voščilnice so tudim meni strašno všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi. Meni je do sedaj uspelo narediti le eno, saj se mi zdi, da je z njo preveč dela. No, tebi, pa se mi zdi, da je to mala malica. Všeč so mi vsi ti otroški motivčki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo sta lepi in lepo si ju naredila :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...