sreda, 23. december 2015

Lili of the Valley

Na vrsti so voščilnice z motivom štampiljk od Lily of the Valley. Odtiski so pobarvani s Promarkerji.
Na prvi sta najlepši par - medvedek in snežak. Dodala sem le snežinke od Najlepšega para in napis od Mavelu.
Pri drugi sem uporabila ograjico od Marianne Design in vejico od Cottage Cutz. Napisa nisem mogla nikamor uvrstit, zato ga ni.
Na tretji je prikupen motiv medvedka na sankah, ki prevaža darila. Uporabila sem še kotno šablono snežinke od Memory Boxa, borduro z zvezdicami od Marianne Design in snežinke, ki sem jih naredila s pomočjo mini štance.
Na zadnji sta mucek in miška, ki nazdravljata prihajajočemu novemu letu. Napis je od Mavelu.

Ste že poslali voščilnice? Upam, da, ker Božič je pred vrati.
Hvala, ker ste obiskali moj blog.

3 komentarji:

  1. Tudi te so lepe in praznične in bodo osrečile prejemnike.

    OdgovoriIzbriši
  2. ajej kako so fletne vse po vrsti :-)) Krasni motivi in čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno znaš lepo skombinirate motive, dodatke in papirje. Čudovite so.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...