nedelja, 6. december 2015

Še dve tresočki

Tresočke so mi postale tako všeč, da sem se odločila, da naredim še kakšno. Tokrat sem uporabila motiv novoletnih bunkic. S pomočjo Spellbinders Nestabilities sem izrezala različne bunkice. Za polnilo sem uporabila perlice, ki jih imam res veliko (še od časov, ko sem več izdelovala nakit).

Najprej sem izrezala tri manjše bunkice.
 Nato pa eno večjo, kjer sem med perlice pomešala še sekvinčke. Da se napis ne bi izgubil med pisanim vzorcem, sem v spodnji del prilepila trak. Napis in mašnica sta od Najlepšega para.
Pa da ne boste mislile, da je konec s tresočkami. Še zdaleč ne.

Lepo bodite in čimveč ustvarjajte,
                                      Janja

7 komentarjev:

  1. ja, ko te tresočke zasvojijo ... prekrasne so

    OdgovoriIzbriši
  2. Tresočke so res nekaj posebnega in take voščilnice mi imajo še dodatno vrednost. Obe sta zelo lepi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi balončki, ki oživijo, ko voščilnico vzameš v roke
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni tresočki sta nastali, taki elegantni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepi sta in krasno si izdelala tudi hortenzijo za šefico.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...