torek, 22. december 2015

Magnolia

Danes sledi nekaj voščilnic s Tildo od Magnolie. Odtiski so pobarvani s Promarkerji, voščilnice pa minimalno okrašene.
Na prvi sem odtisek Tilde izrezala in prilepila 3D na bunkico. Dodala sem izrez piškotka od Cottage Cutz in napis od Ustvarjalnega dotika.
Na drugi voščilnici sem uporabila snežinke od Najlepšega para, rokavičke od Cottage Cutz in napis od Mavelu.
Pri tretji sem na smrekice od Marianne Design nalepila polperlice in rahlo pobleščičila vejice. Napis je od Mavelu.
Pri zadnji sem  prav tako uporabila smrekice od Marianne Design in nanje prilepila polperlice. Napis pa je tokrat od Ustvarjalnega dotika.

2 komentarja:

  1. Lepo si jih pobarvala in skombiniral az različnimi izrezanimi motivi. Krasne so prav vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  2. obožujem tildike in tvoje so prav nekaj posebnega, prekrasne.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...