sreda, 16. december 2015

Mimi in medvedek

Ko sem v spletni trgovini zagledala spodnjo štampiljko od Penny Black, se ji nisem mogla upreti. Morala je postati del mojih ustvarjalnih pripomočkov.
Odtisek je pobarvan s promarkerji. Ozadje sem odtisnila s pomočjo štampiljk Nordic winter od WMS. Ker so mi bolj všeč preproste enostavne voščilnice sem v zgornji kot nalepila vejico in dodala napis od Mavelu.

Potem sem naredila še eno voščilnico z enakim odtisom, enako preprosto. Dodala sem le ledene sveče in čipkast trak. Napis je od Ustvarjalnega dotika.
Že pred časom, pa se je v moji zbirki odtisov znašel še en odtis od Mimi. Tudi ta je pobarvan s promarkerji.
Danes je v Ljubljani megla, preženite jo in pomagajte ustvariti sončka.
                       Janja

7 komentarjev:

  1. Res so simpatične te štampiljke in lepo si ju pobarvala. Zanimivo si naredila ozadje, sem najprej mislila, da je potiskan papir ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe. Tudi meni so Penny black stampiljke super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oba motiva sta krasna in zelo lepo si ju pobarvala in skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. iiijoj kako luštne voščilnice si naredila :-)) Motivi so res zelo cart.

    OdgovoriIzbriši
  5. tako prikupni motivi, pa tvoje prejšnje nogavičke in z darili so mi tudi tako všeč, krasne variacije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne voščilnice, tretja je meni najlepša. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...